مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوشک کوکومی زیر قیمت بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک بچه کوکومی با کیفیت عالیمرکز پخش انواع پوشک ایرانی و خارجیبهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالافروش عمده پوشک کوکومی در کشور

فروش پوشک کوکومی در سایز ها و تعداد مختلف با  ارزان ترین قیمت پوشک در کشور صورت می گیرد جهت خرید این پوشک زیر قیمت بازار می توانید هم اکنون  با سفارش مستقیم و خرید  عمده از فروشگاه های اینترنتی معتبر سفارش دهید.

فروش پوشک کوکومی زیر قیمت بازار

پوشک بچه کوکومی با کیفیت عالی

 پوشک بچه کوکومی با کیفیت عالیکارخانه پوشک بچه کوکومی در ایران تولیدات مقرون به صرفه ای به راه انداخته است که هموطنان عزیز بتوانند با وجود مشکلات اقتصادی با مشکل کمتری خرید پوشک را برای فرزند دلبندشان انجام دهند.پوشک کوکومی برند دوم مای بی بی شرکت زرین سلولوز می باشد.ا ین پوشک به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب،قدرت جذب بسیار بالا،عدم ایجاد حساسیت ،مناسی برای هر نوع پوست از ویژگی های معروف پوشک کوکومی می باشد..پوشک کوکومی وجود منفذ هایی در لایه خارجی اش توانسته تنفس پوستی و عدم ایجاد سوختگی را برای فرزند دلبندتان فراهم کند.ا ین پوشک در عین جذب بالا همانند محافظ و بادیگارد عمل می کند .پوشک کوکومی به نرمی و لطافت فوق العاده معروف است.اما نکته مهمی که می توان  در استفاده از پوشک بچه به آن اشاره کرد این است که اگر بچه شما پوست حساسی دارید بهتر است پوشک را زود به زود تعویض نمایید.

پوشک کوکومی طرفداران بسیار زیادی را به علت رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای لازم جذب کرده است که نشان از کیفیت بالا و فوق العاده این محصول می باشد.

پوشک کوکومی ساخت ایران است.و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دومین برند مای بی بی از شرکت تجاری صنعتی زرین سلولوز می باشد .شرکت زرین سلولوز علاوه بر تولید پوشک کوکومی ،مای بی بی تولید پوشک بچه از گروه‌ زرین و همچنین تولید  برند لیدی  پد های بهداشتی نیز برای استفاده بانوان قادر به تولید و عرضه به بازار بوده و می باشد.

کارخانه پوشک شورتی کوکومی توانسته با تولیدات مقرون به صرفه پوشک، موجب رونق اقتصادی گردد.اگر چنانچه دنبال پوشکی هستید که هم از لحاظ اقتصادی و هم کیفیتی مقرون به صرفه باشد ما به شما پوشک کوکومی را پیشنهاد میکنیم.

مرکز پخش انواع پوشک ایرانی و خارجی

کارخانه کوکومی زیر مجموعه ای از شرکت خوش نام و پرآوازه  صنایع زرین سلولوز می باشد.تأسیس این شرکت در سال 1368صورت گرفت و عمده فعالیت های خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی به طور رسمی از سال 1379آغاز نمود و طی مدت کوتاهی شهرت یافت و توانست در رده معروف ترین تولید کنندگان بهداشتی ثبت شود.ا ین شرکت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و دستگاه ها و فناوری های روز دنیا و بکار بردن بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در زمینه تولیدات بهداشت از جمله پوشک کوکومی و دیگر محصولات بهداشتی موفق شد.

پوشک پمپرز و کوکومی معروف به پوشک اقتصادی شده است

بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا

بهترین مارک پوشک بچه با جذب فوق العاده بالا کارخانه پوشک کو‌کومی توانسته در بین محصولات زرین سلولوز در رده ستاره دار ها قرار بگیرد شرکت صنایع زرین سلولوز بهترین برندهای بهداشتی از جمله پوشک را با جذب فوق العاده بالا و کیفیت بی نظیر به مشتریانش ارائه می دهد.کوکومی توانسته به تازگی خود را در دل خریدارانش با جلب رضایت و کیفیتی مرغوب و قیمتی مقرون به صرفه جا کند.

این پوشک در سایز بندی کامل و متنوع و تعداد های مختلف از هر نوع به بازار عرضه می گردد که شامل:

سایز 1یا سایزی مناسب برای نوزادان تازه متولد شده مناسب برای وزن 2تا5کیلو گرم

سایز2 ،سایزی کوچک مناسب برای وزن 3تا6کیلو گرم

سایز3، سایزی متوسط مناسب برای وزن 5تا 9کیلو گرم

یایز4،سایزی بزرگ مناسب برای وزن 8تا16کیلو گرم

سایز5،سایزی خیلی بزرگ مناسب برای وزن 14تا22کیلوگرم

شما می توانید با درنظر گرفتن وزن کودک خود پوشک با سایز مناسب را انتخاب نمایید.

پوشک کوکومی به صورت چسبی می باشد.د آرای لایه بیرونی کتان است که از ایجاد سوختگی و حساسیت پیشگیری می کند.د ر نوارهای کناری پوشک کوکومی قابلیت کش سانی فوق العاده بالایی وجود دارد.

مثالی از سایزهای مختلف پوشک کوکومی می توان اشاره کرد :سایز بک پوشک کوکومی که مناسب نوزادان 2تا5کیلو گرم می باشد یازده عدد در آن پوشک کوکومی وجود دارد .

در سایز سه پوشک کوکومی 9عدد پوشک کوکومی در آن وجود دارد همانطور که اشاره شد این سایز متوسط پوشک است و برای وزن بچه های 5تا9کیلوگرم مناسب می باشد.

سایز چهار پوشک کوکومی که در هر بسته آن 8عدد پوشک کوکومی وجود دارد این سایز پوشک مختص کودکان با وزن 8تا16کیلوگرم می باشد.

آخرین سایز مدل پوشک کوکومی سایز پنج Redمی باشد.در این بسته 8عدد پوشک کوکومی وجود دارد.

پوشک کوکومی برندی ایرانی می باشد و در بین تمام پوشک های ایرانی جزو ردیف ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین پوشک ها می باشد.

فروش عمده پوشک کوکومی در کشور

پوشک بچه ارزان با برند کوکومی را می توانید در هر سایز و اندازه ای هم اکنون سفارش دهید.با خرید عمده پوشک کوکومی می توانید از سود بالایی برخوردار گردید.

فروش عمده پوشک کوکومی از طریق نمایندگی های فروش در سراسر شهر های کشور صورت می گیرد.شما خریداران عزیز می توانید به طور مستقیم کالای خود را از این مجموعه سفارش دهید و بهترین پوشک را برای فرزند دلبندتان هدیه کنید.

شما خریداران پوشک کوکومی در صورتی که اطلاعات کافی از خرید محصول و ویژگی های آن را کسب نموده اید و از مزایای خرید پوشک به صورت عمده آگاهی کسب نموده اید  می توانید اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی پوشک کوکومی یکی از بهترین انتخاب های روش خرید می باشد .فروش این پوشک با توجه به محبوبیت زیادی که پیدا کرده همچنان در حال پیشرفت می باشد همچنین پوشک اقتصادی مردم ایران به شمار می رود .سما اگر خریدار أین پوشک به این روش هستید نی توانید با تماسی تلفنی مدیر فروش را در جریان خرید قرار داده و سفارش خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

برای خرید عمده می توانید هم اکنون با غنیمت شمردن فرصت و عدم از دست دهی زمان با مدیر فروش مربوطه تماس حاصل کرده و حجم پوشک درخواستی را سفارش دهید و اطمینان کنید که پوشک درخواستی کوکومی و سفارش شده شما به زودی ارسال خواهد شد.

توجه فرمایید که تنها شماره تماس و ارتباطی شرکت ، شماره ثبت شده در واحد ها و بخش های ارتباطی می باشد و فقط از این روش اقدام به درج سفارش کرده و قبل از اینکه هزینه و وجه پوشک را واریز نمایید با مدیر فروش مربوطه هماهنگ کرده و از واریز کردن وجه به حساب غیر مرتبط و سایت های مشابه که ارتباطی به این شرکت ندارند ممانعت نمایید که از کلاهبرداری افراد منفعت طلب جلوگیر حاصل گردد.

مدیر فروش کارخانه کوکومی:مهدوی

راه های ارتباطی و سفارش کالا

کانال تلگرامcelolozcenter@

شماره تماس؛09120688169

پاسخگویی تلگرام؛diapertrade@

پاسخگویی واتساپ:09120688169

اینستاگرام؛poshakdoni@

پست الکترونیکی:info@babylazem.ir

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید