مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستمال اقتصادی بیتا درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی پخش دستمال کاغذی بیتالیست قیمت دستمال اقتصادی بیتادستمال کاغذی خانواده بیتا 10 عددی
پخش عمده دستمال کاغذی بیتا

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی بیتا برای کسانی که مایل به دریافت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه هستند کاملا ارزان و مقرون به صرفه برای پخش در شهرستان ها و به مغازه دار است. البته لازمه این کار این است که حجم بالایی خرید داشته باشید.

قیمت دستمال اقتصادی بیتا

نمایندگی پخش دستمال کاغذی بیتا

بسیاری از شرکت ها مایل به دریافت نمایندگی پخش دستمال کاغذی و دستمال توالت بیتا هستند اما با این حال در شرکت دستمال کاغذی نیمه شعبان فقط به مشتریان قدیمی و بزرگ نمایندگی می دهند و هر کسی قادر به دریافت آن نیست. در واقع می توان گفت پخش دستمال کاغذی بیتا نیازمند سال ها سابقه کار و فعالیت در این زمینه است.

از سوی دیگر آخرین اخبار حاکی از این است که به زودی قیمت مواد اولیه دستمال کاغذی وارداتی افزایش بی سابقه ای خواهد داشت و به همین دلیل هم تمایل به دادن نمایندگی کمتر می شود. اما هنوز هم راه حل هایی برای خرید مستقیم و گرفتن قیمت دستمال اقتصادی بیتا وجود دارد.

قیمت دستمال اقتصادی بیتا

لیست قیمت دستمال اقتصادی بیتا

برای این که بتوانید لیست قیمت دستمال کاغذی بیتا را طبق آخرین بروزرسانی دریافت کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. با این حال برای هم اکنون لیست قیمتی که در زیر وجود دارد معتبر است و خرید و فروش به همین قیمت انجام می شود. این لیست قیمت البته خالص نیست و درصد تخفیف نقدی و حجمی دارد که بستگی به مقدار خرید شما دارد. این موارد جزئی و اطلاعات تخصصی و فنی را می توانید از طریق کارشناسان دریافت کنید. به صورت کلی خرید دستمال فانتزی کاغذی فلکسی ارزان تر است.

قیمت دستمال اقتصادی بیتا

دستمال کاغذی خانواده بیتا 10 عددی

یکی از موارد بسیار پرمصرف در میان ایرانی ها دستمال جیبی کاغذی خانواده 10 تایی است. به همین دلیل هم شرکت نیمه شعبان که مالک برند بیتا، مرحبا و مینا است اقدام به تولید دستمال کاغذی خانواده بیتا 10 عددی کرده است. تیشوی خارجی استفاده شده در این مدل از دستمال بسیار نرم و انعطاف پذیر است و با خیس شدن به سادگی گلوله گلوله نمی شود. همانطور که می دانید گلوله شدن دستمال کاغذی یکی از موارد آزار دهنده در هنگام استفاده از دستمال برای خشک کردن دست هاست.

 

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید