مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پوشک بچه کالمرز درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک فله ای یا بسته بندیکارخانه پوشک کالمرز
قیمت پوشک کالمرز

قیمت پوشک کالمرز در همه جای ایران یکی نیست. به طور مثلا کارخانه پوشک کالمرز در قم قرار دارد طبیعتا اگر کسی به صورت مستقیم از درب کارخانه این مدل پوشک را دریافت کند می تواند قیمت خیلی پایینتری بگیرد. هر چند خیلی از افراد هستند که در حجم های پایین این محصول را تهیه می کنند و به صرفه نیست که برای آن حجم به کارخانه مراجعه کنند.

قیمت پوشک کالمرز

برخلاف بسیاری از محصولات سلولزی و بهداشتی دیگر پوشک بچه مورد استفاده طیف وسیعی از جامعه است و نیاز به آن بسیار مهم است. از همین رو انتخاب یک پوشک بچه مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. از آن جایی که قیمت پوشک کالمرز به نسبت دیگر مدل های بازار خیلی مناسب تر است در اینجا به این برند پرداخته ایم.

پوشک فله ای یا بسته بندی

پوشک فله ای در بازار به دو صورت یافت می شود. یکی به صورت بسته بندی های نایلونی با تعداد زیاد است که توسط خود شرکت به فروش می رسد. نوع دیگر ضایعات پوشک است که به صورت کیلویی در جامبوبگ به فروش می رسد. توصیه می شود برای حفظ بهداشت و تمیزی فقط از نوع اول استفاده کنید.

قیمت پوشک کالمرز

قیمت پوشک کالمرز فله ای از ابتدای امسال تغییری نداشته و در نتیجه خیلی مناسب است ضمن این که کاملا بهداشتی است. برای عمده فروشان و بنکداری ها هم این امکان فراهم شده که از درب کارخانه این کالا را به راحتی تهیه کنند.

کارخانه پوشک کالمرز

کارخانه پوشک دکمه دار کالمرز در شهرک صنعتی شکوهیه در قم واقع شده است. از این نظر تقریبا به تمام استان های کشور به سادگی راه دارد و می توان خیلی راحت سفارش خرید از کارخانه ثبت کرد. البته باید در نظر داشت محلی که فروشنده زندگی می کند کشش و توانایی فروش چه مقدار پوشک را دارد. درست است که قیمت پوشک کالمرز خیلی به نسبت برندهای دیگر بازار مناسب است اما همیشه در خرید از کارخانه دقت داشته باشید که بتوانید قیمت پایین تر و مناسب تر دریافت کنید.

تولید پوشک معطر در این کارخانه با تجهیزات به روز و ماشین آلات صنعتی صورت می گیرد و تمام پرسنل موظف به رعایت موازین دقیق بهداشتی هستند. از سوی دیگر تماس دست به حداقل رسیده و تمام بسته بندی ها توسط دستگاه ها صورت می گیرد.

تمام این مراحل به صورت جدی و دقیق ارزیابی می شود تا از کیفیت و بهداشت محصول نهایی اطمینان حاصل شود و پوشکی با بهترین استاندارد ها تحویل شود.

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید