مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید نوار بهداشتی فله ای ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید نوار بهداشتینوار بهداشتی فله ای ارزان
نوار بهداشتی فله ای ارزان

تولید نوار بهداشتی فله ای برای صادرات به کشورهای همسایه با قیمت ارزان در کارخانه صورت می گیرد. از آنجا که هزینه های حمل و نقل برای برخی کشورها مانند افغانستان و پاکستان بسیار بالا است این کشورها ترجیح می دهند تا تولید نوار بهداشتی به صورت فله ای و با قیمت ارزان باشد تا صرفه اقتصادی بیشتر شود.

تولید نوار بهداشتی

امروزه پیشرفت های زیادی در زمینه های بهداشت عمومی مردم صورت گرفته و حتی با 20-30 سال پیش هم قابل مقایسه نیست. یکی از ارکان بهداشت و سلامت هر جامعه ای سلامت زنان است.

در دوران قاعدگی زنان مجبور به استفاده از نوار بهداشتی هستند. به همین دلیل فروش عمده نوار بهداشتی در سال های اخیر بسیار افزایش داشته است و به یکی از اصلی ترین کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم تبدیل شده است.

نوار بهداشتی همانطور که از اسمش پیداست کاملا تمیز است و از پنبه و پودر جاذب ساخته شده و به جذب خون کمک می کند. با این حال باید در نظر داشت که ممکن است بعضی از انواع نوار بهداشتی فله ای یا بسته بندی حتی با برندهای معروف برای بعضی از پوست ها حساسیت زا باشد و خارش و درد ایجاد کند. در این شرایط بهتر است از انواع دیگر استفاده شود.

تولید نوار بهداشتی

بعضی دستگاه های تولید محصولات سلولزی بهداشتی نوار بهداشتی ساخت داخل هستند و بعضی دیگر ساخت کشورهای خارجی مانند چین و آلمان. برای تولید نوار بهداشتی با کیفیت بالا حتما باید هم از مواد اولیه مرغوب استفاده کرد و هم دستگاه های جدید و به روز که نرخ خطای کمتری دارند.

داشتن خطای بالا باعث می شود نوار بهداشتی فله ای ارزان ضایعات داشته باشد و این یک امتیاز منفی خیلی بزرگ است. کارخانه هایی که از شرایط آگاهی ندارند برای کاهش قیمت ها تلاش می کنند تا مواد اولیه ارزان استفاده کنند ولی این امر به اعتماد مشتری ضربه می زند و باعث می شود فروش افت پیدا کند و در نتیجه ورشکستگی اتفاق بیفتد.

نوار بهداشتی فله ای

از سوی دیگر تولید نوار بهداشتی به هزینه و سرمایه خیلی زیادی نیاز دارد و مانند تولید دستمال کاغذی نیست که با هزینه کم بشود آن را راه اندازی کرد. در حال حاضر می توان یک کارخانه تولید دستمال کاغذی با هزینه کمتر از یک میلیارد تومان راه اندازی کرد ولی کارخانه تولید نوار بهداشتی حداقل به چند میلیارد تومان پول نیاز دارد.

نوار بهداشتی فله ای ارزان

نوار بهداشتی فله ای و پوشک عطری به نسبت بسته بندی خیلی ارزانتر است و این به خاطر نوع بسته بندی و برند آن است. در واقع به جای آن که از بسته بندی های شکیل و زیبا  و البته گران قیمت در ساخت این نوار بهداشتی استفاده شود، کارخانه آن را به شکل فله ای و کیلویی در بسته بندی های بزرگ به فروش می رساند.

نوار بهداشتی فله ای ارزان

البته باید در نظر داشت که تمام انواع نوار بهداشتی فله ای ارزان در بازار بهداشتی و تمیز نیستند. بهتر است تنها از جایی خرید کنید که اعتماد کافی را دارید. زیرا برخی از آن ها کیفیت و تمیزی لازم را ندارند و در استفاده های طولانی مدت ممکن است فرد دچار بیماری یا حساسیت های پوستی شود.

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید