مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دستمال کاغذی بیتا درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت دستمال کاغذی بیتا در بازارخرید دستمال کاغذی بیتا بصورت عمدهفروش انواع دستمال کاغذی با بهترین کیفیتبهترین مدل دستمال کاغذی بیتاارزانترین قیمت دستمال کاغذی بیتاپخش دستمال کاغذی بیتا در سراسر کشور

روزانه چند عدد دستمال کاغذی مصرف می کنید؟ کمتر کسی پیدا می شود که بگوید اصلا از دستمال کاغذی استفاده نمی کند. سالیانی است که این محصول به عضو دائمی سبد خرید خانوار تبدیل شده است. چرا که هم مصرف آن آسان است و هم سبب رعایت بهداشت شده و از شیوع بسیاری از بیماری های واگیردار جلوگیری می کند. این ها تنها بخشی از دلایلی است که به سبب آن مردم در پی آن هستند که این محصول را با قیمتی  هرچه مناسب تر تهیه کنند. البته در صورتی که کیفیت مطلوب نیز حفظ شود. در این میان، کیفیت و قیمت دستمال کاغذی و دستمال توالت بیتا به گونه ای است که اکثر مشتریان مشتاق خرید آن هستند. مخصوصا اگر این کالا را به صورت عمده و از درب کارخانه تهیه کنند.  بیتا تمام فاکتور های معرف یک دستمال کاغذی مرغوب را داراست. به همین دلیل توانسته است در عرض مدت زمانی کوتاه، توجه قشر بزرگی از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند.

قیمت دستمال کاغذی بیتا درب کارخانه

لیست قیمت دستمال کاغذی بیتا در بازار

لیست قیمت دستمال کاغذی بیتا در بازاردستمال کاغذی بیتا در انواع مختلف با بسته بندی های گوناگون عرضه می شود. که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است. دستمال فانتزی توالت، دستمال دو لایه، دستمال سه لایه و… از انواع محصولات بیتا هستند. که در بسته بندی های رولی، کارتنی، نایلونی و… به بازار عرضه می شوند. معمولا قیمت بسته بندی های نایلونی کمتر است. بسته بندی های کارتنی، خود انواع مختلفی دارد. که برخی از آن ها لوکس به شمار می آیند و قیمت بیشتری دارند.

در مراکز پخش دستمال بیتا، لیست قیمت این کالا به مصرف کنندگان عرضه می گردد. فروشگاه های اینترنتی نیز لیست قیمت انواع دستمال کاغذی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. یعنی از شما تا کسب آگاهی در مورد قیمت انواع دستمال کاغذی تنها به اندازه ی تایپ چند کلمه و چند کیلیک فاصله است. به صورت کلی، قیمت دستمال کاغذی بیتا اقتصادی بوده، و در میان محصولات به صرفه و مناسب دسته بندی می گردد.

خرید دستمال کاغذی بیتا بصورت عمده

خرید دستمال کاغذی بیتا بصورت عمدهمرکز پخش دستمال کاغذی بیتا تهران است. اما در سراسر کشور، مراکز مختلفی نسبت به فروش و پخش دستمال کاغذی بیتا به صورت عمده اقدام می کنند. در فروشگاه های زنجیره ای، هرچند وقت یک بار حراج دستمال کاغذی اتفاق می افتد. و مصرف کنندگان می توانند در این زمان ها خریدی به صرفه انجام دهند. مغازه داران نیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های پخش این محصول، و یا برقراری تماس با کارخانه ی بیتا، این کالا را به صورت عمده خریداری کرده و به فروش برسانند.

برای تجربه ی خرید دستمال کاغذی اقتصادی، بیتا انتخابی مناسب خواهد بود. به همین دلیل سالانه بر تعداد مشتریان این برند افزوده می شود.

فروش انواع دستمال کاغذی با بهترین کیفیت

فروش انواع دستمال کاغذی با بهترین کیفیت امروزه دستمال کاغذی عضوی جدایی ناپذیر از مصارف روزمره است. از همین رو، فروشگاه ها در جهت فروش انواع دستمال کاغذی با بهترین کیفیت تلاش می کنند. برند های مختلفی نیز، تولید کننده ی انواع دستمال کاغذی هستند.

در فروشگاه هایی که برند های مختلف این محصول را عرضه می کنند، این فرصت برای مشتری پیش می آید که به عنوان مثال قیمت دستمال کاغذی پاپیا را با قیمت دستمال کاغذی تنو مقایسه کند. تا در نهایت انتخابی مناسب داشته باشد. و دستمال کاغذی ارزان و با کیفیت را انتخاب کند.

در تشخیص کیفیت یک دستمال کاغذی، میزان جذب آب، اندازه، وزن و … دخیل هستند. اما انتخاب دستمال کاغذی و تشخیص میزان کیفیت دستمال کاغذی تا حدودی امری سلیقه ای نیز هست. مثلا برخی دستمال کاغذی های ضخیم تر و زبر تر را ترجیح می دهند و برخی دیگر دستمال کاغذی های نازک تر و لطیف تر را ترجیح می دهند. بعضی ها دستمال کاغذی معطر را انتخاب می کنند و بعضی دیگر ترجیح می دهند دستمال کاغذی هیچ بویی نداشته باشد و …

بهترین مدل دستمال کاغذی بیتا

بهترین مدل دستمال کاغذی بیتاهمان طور که گفته شد، انتخاب دستمال کاغذی تا حدودی سلیقه ای است. بنا بر این نام بردن بهترین مدل دستمال کاغذی امری غیر ممکن است. چراکه هرکس بنا بر سلیقه و تجربه ی شخصی خودش می تواند یک مدل را معرفی کند. اما خبر خوب اینجاست که بیتا انواع مدل های دستمال کاغذی را برای انواع سلیقه ها تولید می کند و در اختیار مصرف کنندگان می گذارد.

به این ترتیب همه ی مشتری ها با همه ی سلایق متفاوتشان از بیتا رضایت دارند. و بهترین مدل دستمال کاغذی را با توجه به معیار های خودشان انتخاب می کنند.

از انواع مدل های دستمال کاغذی بیتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمال توالت رولی
  • دستمال توالت بسته ای
  • بسته ی 300 عددی نایلونی
  • بسته 300 عددی کارتونی
  • دستمال های معطر
  • دستمال های رنگی
  • دستمال های طرح دار
  • دستمال های سوپر فانتری
  • دستمال مرطوب
  • دستمال جیبی 
  • و …

ارزانترین قیمت دستمال کاغذی بیتا

ارزانترین قیمت دستمال کاغذی بیتادستمال کاغذی بیتا همه جا در دسترس است، از فروشگاه های محلی گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و حتی آنلاین شاپ ها. در همه ی این مراکز فروش می توانید بهترین و ارزان ترین قیمت این محصول را پیدا کنید.

پکیج های اقتصادی بیا به صورت بسته بندی های 6 قلو، 9 قلو و 12 قلو برای مصارف خانگی عرضه می شوند. و توانسته اند رضایت خانوار ها را نیز جلب کنند چرا که قیمت این پکیج با در مقایسه با قیمت خرید بسته های تکی بسیار پایین تر است.

اما برای مصارف بزرگ تر مانند رستوران ها، تالار ها و… بیتا این امکان را فراهم آورده تا با خرید از درب کارخانه لذت خریدی به صرفه را برای صاحبین این قبیل کسب و کار ها به ارمغان آورد.

پخش دستمال کاغذی بیتا در سراسر کشور

پخش دستمال کاغذی بیتا در سراسر کشورنمایندگی های پخش و فروش دستمال کاغذی بیتا در سراسر کشور فعالیت می کنند. در هر استان، چندین پایگاه به پخش و توزیع محصولات بیتا مشغول اند. با توجه به این که این شرکت در حال توسعه است تا بیشتر از پیش نیاز هم وطنان را تامین کند، امکان اخذ نمایندگی پخش را نیز فراهم کرده است. یعنی شما نیز می توانید با برقراری تماس با بازرگانی شرکت بیتا نسبت به پخش محصولات این کارخانه اقدام کرده و به عنوان مرکز پخش یا بازاریاب بیتا فعالیت کنید.

آنلاین شاپ( فروشگاه های اینترنتی) های بسیاری نیز در زمینه ی پخش دستمال کاغذی بیتا فعالیت می کنند. مزیت آنلاین شاپ ها این است که در کوتاه ترین زمان سفارش ها را به سر تا سر کشور ارسال می کنند.

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید