مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستمال کاغذی توالت و حوله ای از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع دستمال کاغذی برای توالتتوزیع کنندگان دستمال کاغذی توالت

دستمال کاغذی جزء نیاز های اولیه هر خانواده محسوب می شود و به طور مداوم در بازار به فروش می رسد. دستمال کاغذی توالت در ابعاد و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شود. در کشور ما تولید کنندگان متناسب با سلیقه و شرایط اقتصادی مصرف کننده اجناس را به فروش می رسانند. این محصول بیشتر به رنگ سفید و آبی می باشد و چون یکبار مصرف است هزینه های کمی بابت خرید آن پرداخت می شود.

خرید دستمال کاغذی توالت و حوله ای از تولید کننده

بهترین نوع دستمال کاغذی برای توالت

بهترین نوع دستمال کاغذی برای توالت ماده اصلی که برای تولید دستمال کاغذی مربعی به کار می رود درختان می باشند. کارخانه ها پوست درختان مختلف را کنده و طی فرآیند های مختلفی آنها را به لایه های نازکی تبدیل می کنند.

این لایه های نازک به وسیله دستگاه های گوناگون به خمیری سفید و نرم تبدیل می شوند. تولیدیها به خوبی نیازهای جامعه را در نظر می گیرند و مطابق آن اجناس را ارسال می کنند تا محصولی در انبارها باقی نماند.

این فرآورده پر مصرف کاملاً بهداشتی تولید می شود و علامت استاندارد به خوبی بر روی بسته های آن نوشته شده است. امروزه جدیدترین مدلها با لایه های گوناگون تهیه می شوند و در بسته های پلاستیکی و کارتنی جای می گیرند.

کشور ما با دارا بودن درختان گوناگون می تواند مدلهایی را تهیه کند که در صنعت نمونه و ممتاز است و با گونه های خارجی رقابت بسیار نزدیکی دارد. دستمال توالت فله ای مورد پسند اکثر مشتریان می باشد و هزینه کمتری را در بر دارد.

توزیع کنندگان دستمال کاغذی توالت

توزیع کنندگان دستمال کاغذی توالت دستمال کاغذی چند قلو در بیشتر نمایندگی های فروش یافت می شود و افراد به راحتی می توانند آن را تهیه کنند . نمونه های با کیفیت از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و در برابر رطوبت مقاوم تر می باشند. این محصول از رول های کوچک و بزرگ تشکیل شده که هر کدام برای نقاط خاصی به کار می روند.

قیمت دستمال کاغذی بستگی به نوع بسته بندی و جنس محصول دارد که تولیدی به خوبی این ملاکها را تعیین می کند و با تهیه کردن لیست های مختلفی این فرآورده را تبلیغ می نماید.

با پیدایش تورم کالاها هزینه های اصلی خود را از دست می دهند و روز به روز با نرخ جدید تری وارد بازار می شوند که این امر مشکلاتی را برای خرید و فروش ایجاد می کند و قدرت خرید را کاهش می دهد. برخی از نمونه ها دارای عطر خاصی می باشند و از لطافت بالایی برخوردار هستند که ممکن است برای افراد حساس ایجاد حساسیت کنند.

معمولا این محصول در کارخانه تولیدی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که استفاده آن هیچ گونه حساسیت و بیماری ایجاد نمی کند و از قدرت جذب بالایی آب و نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید