مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده دستمال کاغذی از درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عمده دستمال کاغذیعوامل موثر بر قیمت عمده دستمال کاغذیانواع دستمال کاغذیکارخانه دستمال کاغذیخرید دستمال کاغذیدستمال کاغذی ارزان
قیمت دستمال کاغذی

قیمت عمده دستمال کاغذی برای پخش در سراسر کشور از درب کارخانه ارزانترین حالت ممکن است. آیا می دانید موارد مصرف دستمال کاغذی چیست و چگونه باید قیمت عمده دستمال کاغذی را از درب کارخانه گرفت؟

دستمال کاغذی یکی از ملزومات اصلی در زمان صرف غذا، خوردن میوه، انجام کارهای نظافتی و… است. قرن‌هاست که وجود دارد و هنوز هم بخشی از میزهای ناهارخوری در همه جا از رستوران‌های رسمی و گردهمایی‌های خانگی گرفته تا فست فود را در بر می گیرد. قیمت عمده دستمال کاغذی ایده بسیار خوبی برای تامین نظافت و بهداشت مکان‌های عمومی مانند رستوران است.

قیمت عمده دستمال کاغذی

قیمت عمده دستمال کاغذی

قیمت عمده محصولات سلولزی بهداشتی دستمال کاغذی می تواند همواره به عنوان یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه در اختیار مکان های عمومی مانند فرودگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ و… باشد. با خرید عمده دستمال کاغذی، قیمت این نوع دستمال کاغذی ها شکسته می شود و شما از خرید سود بیشتری می برید. قیمت عمده دستمال کاغذی برای افراد، شرکت ها و غذاخوری هایی که به دلیل پرستیژ و فضای کاری، نظافت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی و… به شکل مداوم نیاز به استفاده از دستمال کاغذی دارند، بسیار ایده آل است.

پخش عمده دستمال کاغذی بیتا

در حال حاضر دستمال‌ها به صورت پارچه و کاغذ عرضه می‌شوند، اما تا سال 1887، زمانی که جان دیکنسون برای اولین بار دستمال کاغذی را در ایالات متحده معرفی کرد، تنها دستمال هایی که از پارچه ساخته شده بودند استفاده می‌شدند. دستمال‌های کاغذی در مراحل اولیه‌ ساخت چندان نرم نبودند. با این حال، به آرامی به محبوب ترین نوع دستمال تبدیل شدند.
افزایش محبوبیت و استقبال از دستمال کاغذی به این دلیل بود که مردم بیشتر متوجه شدند که استفاده از دستمال کاغذی مزایای بی شماری به همراه دارد:
صرفه جویی – دستمال های کاغذی نه تنها در خرید اولیه بلکه در دراز مدت بسیار ارزان تر از دستمال های پارچه ای هستند. استفاده از دستمال‌های پارچه‌ای هزینه‌های خشک‌شویی، اتو و سایر هزینه‌های نگهداری را به همراه دارد، در حالی که قیمت عمده دستمال کاغذی کاهش زیادی در هزینه ها به دنبال دارد.
تنوع – دستمال‌های کاغذی دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها، طرح‌ها، الگوها و بافت هستند. صرف نظر از شخصیت یا ترجیح، دستمال کاغذی خاصی وجود دارد که برای سلیقه خاص فرد مناسب است.

همچنین تعداد زیادی دستمال کاغذی وجود دارد که برای هر مناسبتی سفارشی شده و هر گردهمایی را به یاد ماندنی و پر جاذبه می کند.

تطبیق پذیری – دستمال های کاغذی را می توان شکل داد، مرتب کرد و مانند هر دستمال پارچه ای دیگری با آن ها رفتار کرد. از آنجایی که می تواند شکل خود را حفظ کند، سفارشی کردن آن برای هر رویداد بسیار آسان تر است.
راحتی – برای افراد پرمشغله که دیگر وقت خالی برای شستن، اتو کردن و نگهداری دستمال‌های پارچه‌ای ندارند، دستمال‌های کاغذی بهترین هستند. زیرا نیازی به تمیز کردن آن ها نیست. در این حالت فرد فقط باید دستمال کاغذی بخرد، استفاده کند و دور بریزد. این نوع استفاده با قیمت عمده دستمال کاغذی در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند.

پخش عمده دستمال کاغذی بیتا

عوامل موثر بر قیمت عمده دستمال کاغذی

سازگار با محیط زیست – دستمال جیبی کاغذی تخریب پذیر است. به این معنی که می تواند به راحتی تجزیه شود و بخشی از خاک باشد.
رسانه تبلیغاتی – از آنجایی که دستمال‌های کاغذی را می‌توان از نظر طراحی و حتی متن سفارشی کرد، هر شخص یا سازمانی می‌تواند اطلاعات تماس، لوگوی شرکت و سایر موارد جالب فروش خود را روی دسته‌ای از دستمال‌های کاغذی چاپ کند و همین‌ دستمال ها را بین مردم رد و بدل کند.

قیمت عمده دستمال کاغذی با توجه به اندازه های مختلف تعیین می شود.
ابعاد 20×20: ایده آل برای قرار دادن زیر یک لیوان یا بشقاب های کوچک برای میان وعده یا کوکتل است. این نوع دستمال باید کوچک اما مفید باشد. زیرا کاربر اغلب ایستاده است، بشقاب و لیوان را در دست دارد یا دور یک میز بسیار کوچک نشسته است. بهتر است دستمال دو لایه یا چند لایه باشد، بنابراین فقط یک دستمال کافی است.
30×30، مناسب برای رستوران های فست فود یا غذاهای معمولی که به طور همزمان به حجم زیادی از مشتریان خدمات ارائه می دهند، اما راحتی را به عنوان یک پیشنهاد ارزش افزوده مدنظر می گیرند.
40×40 و 45×45، می تواند به طور مثبت جایگزین دستمال پارچه ای شود و خدمات عالی را در ناهار و شام ارائه کند. دستمال ناهار پرمصرف ترین نوع دستمال کاغذی است.

دستمال کاغذی را می توان به روش های مختلفی تا کرد. این دستمال ها لزوماً به دلایل بهداشتی استفاده نمی شوند، بلکه در برخی از مکان ها می توانند کاملاً تزیینی باشند.

در حال حاضر، قیمت عمده دستمال کاغذی تنها به مفاهیم تجاری مانند کامیون‌های حمل غذا، پیتزا فروشی‌ها، فست فودها، رستوران‌های غذای معمولی، غذاخوری‌های بیرون، بستنی‌فروشی‌ها و … مربوط نمی شود. بلکه رستوران‌های سطح متوسط و سایر مکان های عمومی نیز از دستمال‌های یکبار مصرف با استاندارد بالا استفاده می‌کنند.
دستمال‌ها محصول قابل مشاهده هستند که در صورت سفارشی‌سازی می‌توانند برند شما را تقویت کنند، می‌توانند با نت رنگی در دکوراسیون شما نقش داشته باشند.

هنگام انتخاب نوع دستمال، علاوه بر جستجوی بهترین رنگی که با گرافیک برند شما مطابقت دارد، مهم است که مواد اولیه را نیز در نظر داشته باشید، زیرا این کیفیت اساسی است که مشتری احساس می کند و قرار است آن را با استفاده از حس مهمی مانند لامسه تجربه کند.

قیمت دستمال کاغذی

انواع دستمال کاغذی

دستمال کاغذی – یک لایه
این نوع دستمال ها با قیمت عمده دستمال کاغذی هزینه بسیار کمی را در بر می گیرند اما واقعیت این است که مصرف آن ها در مکان های عمومی می تواند مصرف بیش از حد دستمال کاغذی را به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال شما برای محیطی مثل سرویس بهداشتی نیاز به دستمال کاغذی ضخیم تری دارید.

دستمال کاغذی – دو لایه
نرم تر، ضخیم تر و در اندازه مناسب برای استفاده در فست فودها پیشنهاد می شوند.
آن ها اغلب در رنگ های روشن ارائه می شوند که دکوراسیون محل شما را نیز بهبود می بخشند و به بیشتر دیده شدن دکوراسیون کمک می کنند. همچنین در رنگ‌های مد روز ملایم به‌عنوان مثال سفید مایل به زرد یا صورتی ملایم موجود هستند.
دستمال بافت نقطه ای
دستمال کاغذی دو لایه ای که شبیه به یک لایه هستند. زیرا با نقاط ریز به هم وصل شده اند. این فرآیند تولید نوآورانه به محصول اجازه می دهد تا حجم و نرمی کافی را به دست آورد.
از رستوران‌ها گرفته تا ایستگاه‌های استراحت، تقریباً همه مکان ها برای یک هدف به دستمال‌های توزیع کننده نیاز دارند. چه کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کرده باشید و به تازگی خرید لوازم مورد نیاز خود را آغاز کرده باشید، یا اگر به دستمال‌های کاغذی بیشتری برای پر کردن مجدد نیاز دارید، اطلاع از قیمت عمده دستمال کاغذی می تواند گزینه با ارزشی برای خرید باشد.

هنگامی که دستمال‌های توزیع‌کننده را در مرکز خدمات غذایی خود در دسترس قرار می‌دهید، مشتریان می‌توانند به راحتی به اقلامی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند و از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند.

دستمال‌های توزیع‌کننده رستوران مایعات و چربی را جذب می‌کنند و به مهمانان شما این امکان را می‌دهند که هنگام غذا خوردن راحت و تمیز بمانند.

دستمال کاغذی تنو 300 برگ

کارخانه دستمال کاغذی

آن ها همچنین در انواع 1 و 2 لایه برای رسیدگی به کثیفی‌های کوچک یا نشت‌های بزرگ عرضه می‌شوند و 7 سبک تا شده مختلف را ارائه می‌دهند که آن ها را با انواع دستمال‌سازها سازگار می‌کند. حتی می‌توانید دستمال‌های سفید روشن یا قهوه‌ای طبیعی را انتخاب کنید تا به بهترین وجه با رنگ دستگاهتان مطابقت داشته باشد.

دستمال‌های یکبارمصرف با هفت سبک مختلف تاشو برای پاسخگویی به نیازهای همه‌کاره هر سالن یا مرکز غذاخوری طراحی شده‌اند.

در حالی که برخی از سبک های تاشو جذب بالاتری را برای رسیدگی به کثیفی های بزرگتر مانند ریختن مایعات و انتقال چربی ارائه می دهند، سبک های دیگر به تمیز کردن فضای میز و یا کاهش هزینه های تعویض کمک می کنند.

مزیت ها:
• سطح وسیع تری را پوشش می دهد
• جذب با کیفیت بالا را ارائه می دهد
• برای استفاده در نزدیکی چاشنی و اسنک شما عالی است
دستمال تاشو کناری
• دارای شکل گسترده تری می باشد
• معمولاً در دستگاه های دستمال برای میزهای ناهار یا غرفه های رستوران استفاده می شود
• سبک کلاسیک برای هر برنامه ای است
دستمال کاغذی با تاشو کم
• برداشتن دستمال از آن آسان است
• ایده آل برای مشتریان محتاط
• ایده آل برای استفاده روی میز در رستوران یا غذاخوری قدیمی شما
دستمال تاشو مینی
• اندازه جمع و جورتری ارائه می دهد
• برای پذیرایی در حین حرکت در کافی شاپ ها عالی است
• به مشتریان اجازه می دهد تا شیرینی را بر روی آن نگه دارند
دستمال تاشو بلند
• تا شده تا فضای میز را به حداکثر برساند
• معمولا در پیتزا فروشی ها یافت می شود
• برای مکان هایی که نیاز به دسترسی سریع به دستمال های با جذب بالا دارند، عالی است
دستمال اینترفولد دیسپنسر
• مثل آکاردئون تا شده
• طراحی شده برای توزیع یکباره
• ضایعات را کاهش می دهد و به صرفه جویی در هزینه های ذخیره مجدد کمک می کند
دستمال رول دیسپنسر
• ایده آل برای مناطق پرتردد مانند پارک های تفریحی یا مراکز همایش
• به مشتریان شما این امکان را می دهد که به سرعت پاکیزه شوند و از هدر رفتن دستمال کاغذی زیاد جلوگیری کنند
کارخانه های دستمال کاغذی

کارخانه های دستمال کاغذی بسیاری در شهر تهران و سایر شهرهای ایران مشغول به کار هستند. فعالیت این نوع کارخانه ها با توجه به نیاز مشتریان انجام می شود.

به همین خاطر دستمال کاغذی ها در ابعاد، طرح، رایحه، بافت، ضخامت، رنگ و … متفاوت عرضه می شوند. قیمت عمده دستمال کاغذی در واقع همان قیمت عرضه دستمال کاغذی بدون وجود واسطه هاست.

قیمت دستمال کاغذی

خرید دستمال کاغذی

مشتریان می توانند از خرید دستمال توالت کاغذی با قیمت عمده سود بسیاری به دست آورند. البته بهتر است پیش از خرید با استانداردهای لازم برای خرید یک دستمال کاغذی ایده آل نیز آشنا شوید. قطعاً اگر دستمال کاغذی مناسبی را انتخاب کرده باشید، می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

دستمال های کاغذی به طور کلی به دلیل ارزان بودن و راحتی مورد استقبال قرار گرفته اند. چیزی که بسیاری از صاحبان رستوران ها متوجه می شوند این واقعیت است که قیمت عمده دستمال کاغذی، خرید این دستمال ها را از هر نظر اقتصادی می کند. ضمن اینکه نیاز به صرف زمان طولانی برای شستشوی دستمال های پارچه ای را از بین می برد.
دستمال پارچه ای گزینه مناسبی برای نظافت و تمیزکاری است اما نمی تواند برای استفاده شخصی مشتریان مناسب باشد. چون امکان توزیع این نوع دستمال ها به مراتب هزینه‌برتر از دستمال های کاغذی خواهد بود. ضمن اینکه چنین دستمال هایی با توجه به نوع بافتی که دارند، نمی توانند بهداشتی باشند.

تولید دستمال کاغذی فله

دستمال کاغذی ارزان

دستمال کاغذی ارزان نوعی پارچه است که سر میز یا سفره برای پاک کردن دهان و انگشتان استفاده می شود. به طور کلی کوچک و تا شده است.
دستمال‌های کاغذی برای اولین بار در چین باستان مورد استفاده قرار گرفتند، جایی که کاغذ در قرن دوم قبل از میلاد اختراع شد. آن ها را به صورت مربع تا می کردند و برای سرو چای استفاده می کردند. دستمال سفره در دوران روم باستان نیز دیده می شد.

امروزه دستمال کاغذی ها بسته به نوع لطافت، ضخامت، رنگ، رایحه، ابعاد و سایر ویژگی ها با قیمت متفاوتی عرضه می شوند. قیمت عمده دستمال کاغذی می تواند هزینه خرید آن ها را به شدت کاهش دهد.

در واقع شما می توانید بسیاری از دستمال کاغذی های شیک و زیبا را با قیمت خرید عمده به شکل ارزان تر خریداری کنید.

دستمال کاغذی آرنیکا

عوامل بسیاری بر روی قیمت دستمال کاغذی تاثیرگذار هستند. دستمال کاغذی ها با توجه به میزان کیفیت، ضخامت، ابعاد، طراحی و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، قیمت گذاری می شوند. البته برند تولیدی که معرف سایر ویژگی های نامبرده باشد، قیمت دستمال کاغذی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال خرید دستمال کاغذی معطر هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین ابعاد بزرگ تر، کیفیت بالاتر، بافت و ضخامت بیشتر و سایر ویژگی های خاص می توانند قیمت عرضه دستمال کاغذی را افزایش دهند.

رنگ های دستمال کاغذی
دستمال‌های یکبار مصرف در رنگ‌های سفید روشن یا قهوه‌ای کرافت طبیعی برای خرید در دسترس هستند. با انتخاب رنگی که مکمل سبک دستمال‌ساز شما باشد، می‌توانید جذابیت زیبایی را به فضای داخلی محل کار خود اضافه کنید و از دیزاین متمایز خود لذت ببرید.

خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید