مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده دستمال کاغذی اقتصادی کیان

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستمال کاغذی اقتصادی کیان از تولید به مصرفمشخصات دستمال کاغذی کیانفروش عمده دستمال کاغذی درجه یکتولید کننده دستمال کاغذی با بهترین مواد اولیه

همانطور که می دانید لوازم بهداشتی از پرکاربردترین محصولات برای هر فردی می باشند که ضروری ترین این لوازم بهداشتی، دستمال کاغذی ها هستند. دستمال کاغذی به سبب ارتباط مستقیم با پوست افراد، بر روی سلامت آن ها می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. از این جهت بسیار مهم است که شما چه دستمال کاغذی را برای مصرف روزانه خود انتخاب نمایید. در این مطلب سعی داریم درباره دستمال کاغذی اقتصادی کیان اطلاعاتی را برای شما عنوان نماییم.

تولید کننده دستمال کاغذی اقتصادی کیان

دستمال کاغذی اقتصادی کیان از تولید به مصرف

دستمال کاغذی اقتصادی کیان از تولید به مصرف در گذشته برای پاک کردن هر چیزی از دستمال های پارچه ای استفاده می کردند اما با تولید دستمال های کاغذی، استفاده از آن ها کنار گذاشته شد و امروزه دستمال کاغذی ها از اولیه ترین نیاز های زندگی هر فردی می باشند.

به سبب تقاضای بالای دستمال کاغذی، تولید کننده های زیادی هستد که دستمال کاغذی ها را با تنوع محصولی بالایی تولید می نمایند. دستمال های کاغذی تولید شده از نظر شاخصه های زیر می توانند با هم متفاوت باشند:

  • نوع کاربرد
  • طرح و رنگ
  • نوع بسته بندی
  • کیفیت
  • همان طور که می دانید امروزه جعبه هایی بسیار زیبا مخصوص دستمال کاغذی از جنس های چوب و مس و … تولید می شود و اغلب مردم نیز برای زیبایی بیشتر محیط، این جعبه های مخصوص را خریداری می کنند و بسته های دستمال کاغذی را درون آن ها می گذارند.

با توجه به وجود این جعبه های مخصوص دستمال کاغذی که از آن ها برای مدت زمان طولانی می توان استفاده نمود، خرید دستمال کاغذی ها با بسته بندی های ویژه کاری بیهوده می باشد. چرا که این دستمال کاغذی و بسته بندی اش درون آن جعبه مخصوص قرار می گیرند و به هیچ عنوان دیده نمی شوند.

تولید کننده های دستمال کاغذی نیز هزینه زیادی را صرف بسته بندی مناسب دستمال کاغذی ها می کنند. از این رو برخی شرکت ها شروع به تولید دستمال های اقتصادی نمودند که برای تولید آن ها از بسته بندی های ساده ای استفاده شده است.

این دستمال کاغذی های اقتصادی به سبب بسته بندی ساده ای که دارند با قیمت ارزان تر عرضه می شوند. از این جهت این دستمال ها به نام دستمال کاغذی اقتصادی شناخته می شوند.

مشخصات دستمال کاغذی کیان

در ابتدای متن نیز به این موضوع اشاره نمودیم که به سبب تقاضای بالا از دستمال فانتزی کاغذی، شرکت ها و کارخانه های تولیدی زیادی، اقدام به تولید این محصولات نمودند. شرکت تولیدی کیان نیز یکی از تولید کننده های برتر دستمال کاغذی در ایران بشمار می رود.

کارخانه تولید دستمال کاغذی کیان یکی از بزرگترین تولید کننده های دستمال کاغذی در ایران است که محصولات خود را با مشخصات زیر تولید می نماید.

  • دستمال کاغذی کیان از بهترین الیاف سلولزی تولید شده اند.
  • در تولید این دستمال کاغذی ها از رنگ افزودنی برای سفید کردن آن استفاده نشده است.
  • دستمال کاغذی های کیان دارای بافتی یکسان هستند.
  • در تولید دستمال کاغذی های کیان از بسته بندی های مناسب استفاده شده است.
  • کارخانه تولیدی کیان برای تولید دستمال کاغذی های خود از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می نماید.
  • دستمال کاغذی های کیان به صورت کاملا بهداشتی تولید می شوند.
  • در تولید دستمال کاغذی های کیان، دست انسان هیچ دخالتی ندارد.
  • این شرکت برای تولید محصولات خود از تمامی استاندارد های لازم بهره برده است.

فروش عمده دستمال کاغذی درجه یک

فروش عمده دستمال کاغذی درجه یک دستمال های کاغذی توسط برند های مختلفی تولید می شوند. برخی از این برند ها قدیمی شناخته شده هستند و برخی دیگر جدید و تازه کار می باشند. چیزی که در اینجا اهمیت دارد کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت ها می باشد. هر چه محصولات تولیدی توسط یک شرکت مرغوب تر باشند، استقبال از آن محصول بیشتر می باشد.

دستمال کاغذی های تولید شده با کیفیت درجه یک محصولاتی هستند که ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • دستمال کاغذی و دستمال توالت های درجه یک از مواد اولیه باکیفیت تولید می شوند.
  • تولید این دستگاه ها تماما توسط دستگاه ها صورت می گیرد.
  • این دستمال کاغذی های درجه یک دارای خاصیت ضد حساسیت می باشند.

تا به اینجا ویژگی های دستمال کاغذی های تولید شده با کیفیت بالا را برای شما عنوان نمودیم اما باید بدانید که هر چه هم که این محصولات بهداشتی و مرغوب باشند باز هم در هنگام استفاده از آن ها باید این نکات را مدنظر داشته باشید:

  • تا حد ممکن از دستمال کاغذی ها برای زخم های باز استفاده نکنید.
  • از دستمال های مرطوب تنها برای پاک کردن آرایش استفاده کنید.
  • از دستمال توالت به سبب زبری بیشتر آن ها، برای پوست دست و صورت استفاده نکنید.
  • به هیچ عنوان دستمال کاغذی را به طور مستقیم وارد چشم و دهان خود نکنید.
  • دستمال کاغذی ها را بیشتر از یکبار استفاده نکنید.
  • با رعایت این نکات مصرف دستمال کاغذی هیچ گونه آسیبی به هیچ فردی وارد نمی کند.

فروش انواع دستمال کاغذی درجه یک و مرغوب از طریق فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده لوازم بهداشتی مقدور می باشد.

تولید کننده دستمال کاغذی با بهترین مواد اولیه

در بالا برای شما عنوان نمودیم که دستمال های کاغذی تولید شده از مواد اولیه درجه یک، از مرغوب ترین دستمال کاغذی ها به شمار می آیند. تولید کننده این دستمال کاغذی ها همچنین با بکار گیری استاندارد های لازم و همچنین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا، به کیفیت محصولات خود می افزایند.

دستمال کاغذی هایی که در تولید آن ها از مواد اولیه مرغوب استفاده نشده باشد از کیفیت پایین تری بهرمند هستند. استفاده از این دستمال کاغذی ها اغلب بیماری ها و حساسیت های پوستی را به همراه دارد.

برخی از تولید کننده به سبب پایین بودن کیفیت محصولات تولیدی شان، رنگ آن ها تیره می باشد. این تولید کننده ها برای رفع تیرگی دستمال های تولید شده از رنگ های افزودنی کمک می گیرند که استفاده از دستمال های تولید شده با این رنگ ها، ممکن است موجب مشکلات شدید پوستی و تنفسی گردد.

شما می توانید برای دسترسی راحت تر به دستمال جیبی کاغذی های تولید شده با مرغوبیت بالا، از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. این فروشگاه ها امکاناتی را برای مشتریان فراهم می سازند که اغلب افراد امروزه خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. مهمترین مزایای خرید اینترنتی دستمال کاغذی مرغوب عبارت است از:

  • با این روش خرید شما به تمامی برند های مرغوب دستمال کاغذی دسترسی خواهید داشت.
  • شما با صرف کمترین زمان می توانید دستمال کاغذی مورد نظر را خریداری نمایید.
  • شما با خرید اینترنتی دستمال کاغذی، می توانید محصول مورد نظر را با قیمت کارخانه خریداری کنید.
خانم رضایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شیکاراد شما را به خرید بهترین محصولات سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید